HAKKIMIZDA
Verde Yağ Besin Maddeleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. 1996 yılında İzmir’in Torbalı ilçesinde kurulmuştur. Verde markası İtalya'da 49 yıllığına tescil ettirilmiş olması ile birlikte zengin bir mirası Türkiye’deki ve dünyanın birçok ülkesindeki tanınırlığı ile gelecek nesillere taşımak kararlılığındadır. Verde, kaliteli Akdeniz ürünleri üretme geleneğini sürekli hijyen, kalite ve sağlık konularında gösterdiği yüksek özen standartlarında sürdürmektedir.
Verde 49000 m²lik arazide 7150 m² kapalı alanda 14.500 ton depolama kapasitesine sahiptir. Yıllık rafine kapasitesi 105.000 olan Verde sezonluk 50.000 ton sıkım kapasitesine ulaşmıştır.
Kurulduğu yıldan itibaren ticari alanda faaliyetlerini arttıran Verde, 2018 yılında TRK Group tarafından satın alınmasıyla birlikte güçlenerek etkinliğine devam etmiştir. Türkiye’nin en büyük sıkım tesisinin inşasına başlanan 14.000 m²lik arazi, sektördeki en büyük tesis olma unvanını taşıyacak. Yılda 80.000 ton zeytin sıkımının yapılabileceği bu tesise ülkedeki tüm zeytin bölgelerinden yağlık zeytinler ulaştırılacak. Dünya zeytinyağı arenasında Türkiye’nin sembollerinden olması beklenen kompleks son teknoloji makine ve ekipmanlar ile donatılarak hem Türkiye’de hem de Avrupa’da en modern tesisler arasında anılacak.
Verde’nin ilk kuruluş yatırımı sıkım ve dolum, ikinci yatırımı rafine, üçüncü yatırımı modernizasyon üzerineyken dördüncü yatırımı kapasite artırımıdır. Günümüzdeki kapasitesi ile dünya üzerindeki en gelişmiş teknolojilere sahip olan Verde Türk, İtalyan, Alman ve İsveç teknolojisi kullanmaktadır. Verde, teknolojik yatırımlara paralel insana yatırıma da çok önem veren, bilgi birikimi anlamında da çağa paralel bir firmadır.
Verde Türkiye'de zeytinyağını cam şişeye koyan ilk firma olmasıyla bilinirken erken hasat sızmasını da ilk kez tüketici beğenisine sunan yenilikçi farklılık arayışında olan bir markadır.
İç ve dış pazarda marka güvenilirliğini pekiştirerek hızlı bir yükseliş gösteren zeytinyağı devi Verde, 2020 yılı Türkiye zeytinyağı ihracat şampiyonu oldu.
Verde'nin Türkiye pazarındaki hedefi, tüketim miktarlarını artırmak, kaliteli ürünlerini piyasaya sürmek ve zeytinyağında farklılık sunarak tüketici beğenisini kazanmaktır.
Verde'nin dış pazar hedefi, zeytinyağı tüketen ülkelerde Türk firmalarla rekabet etmek değil kendisine ve Türk zeytinyağına yeni pazarlar açmak, yani zeytinyağı üreten diğer ülkelerdeki firmalarla rekabet etmektir. Zeytinyağı ile yakın zamanda tanışmış veya tanışmakta olan pazarlarda kendisine ve Türk zeytinyağına pazar aramak ve gelişen ve büyüyen Türk zeytinyağını tanıtmak, Türk zeytinyağının üretim miktarının büyümesi oranında dış pazarlarda aldığı payı korumak ve her geçen gün daha katma değerli ürün satmak ve marka yaratmaktır. Verde, bu hedeflerine pazarın içinde olarak ulaşabileceğine inanan bir firmadır.
Verde, insana, çevreye ve teknolojik yeniliklere olan saygısı nedeniyle sürekli gelişime önem veren, inceleyen ve kendisini devamlı yenileyen bir yapıya sahiptir.
Sahip olduğu teknolojik üstünlüğü, modern yönetim sistemleri ve nitelikli personeli ile destekleyen Verde, şirket yapısının bütün dinamiklerini etkin şekilde kullanarak, çağın gerektirdiği hız ve özenle müşteri memnuniyetini sağlamayı hedeflemektedir.
Kuruluşumuz ticari sicilinde belirtilen hizmetleri için gerekli ilişkileri ve ihtiyaçları üst seviyede bir disiplin anlayışı ile karşılamak amacı ile yönetim ve organizasyon prosedürlerini oluşturmuş, bilgi ve tecrübeyi hayata geçirme konusunda uzmanlaşmıştır.